iklan

Followers

Pages

Monday 19 September 2011

Design blog Beauty Farmasi


Tiga hari aku tak up-date blog ni kerana menyiapkan blog baru kakak kesayangan. Passion aku tertumpu padanya. Sebenarnya nak bertenang sekejap setelah bengang dengan kerenah blog ni kat SINI. Macam tak ok je lagi!

Dia dah mula menceburi bidang perniagaan kosmetik pula. Wah! Makin anggun nampaknya..he..he..! Aku suruh dia 'make-over' supaya boleh letak gambar dia sebagai header. Eh! Malu katanya.

Wah! 'Three Soul Sisters' (klik le kalau nak kenal kami 3 beradik) nak jadi business woman belaka :


Setakat ni adiklah yang paling sibuk dan paling berjaya dengan Asterisk Boutiquenya. Alhamdulillah!

Dengan ilmu blog yang nak kata suam pun tidak, terkial-kiallah aku mencipta blog baru kakak aku ; Beauty Farmasi.

Entah berapa kali aku mencuba dan menukar templatenya, headernya dan sebagainya. Segalanya dengan ilmu yang ciput dan mengambil kira pandangan adik-beradik dan ipar-duai yang lain juga. Alhamdulillah, semuanya menyokong usaha kakak termasuklah mak tersayang.

Sekarang pun aku masih lagi dalam proses memasukkan lagi produk-produknya dalam entry. Ada banyak sangat produk kosmetiknya. Siapa yang sedang mencari peralatan make-up, bolehlah contact kakak aku di blognya, Beauty Farmasi.

12 comments:

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

wah.. dah jadi sifu la kirenye akk ni ye :) tunjuk ajar ku sifu :)

Sofya said...

kejap ekk nak p terjah jap

Zura said...

akak pun dah tukar karpet ketupat kepada purple...hehe..rajin kak liza

ummiross said...

Patutlah tak nampak jejak 2-3 hari ni, cantiklah blog akak Liza tu, nanti boleh gak survey, ummi ni suka eye liner n eye brow..

Muhammad Izuan said...

style lbh kurg blog kak liza jgk. hehe

umiawadah said...

kak liza...saya tengok ramai berbisnes online...saya nak cuba juga...tapi tak tau mcm mana nak mula..kak liza leh ajar?seronok je tengok...

Unknown said...

semua berjiwa bisnes ni..
saya minat tapi tak de kemahiran la..
selalunya ambik barang niaga ni dari mana kak??

FCC Farmasi Colour Cosmetics said...

Thank you yanggg...what's the adik are for...hahaha

C`ayob.com said...

yang mana satu kak nak cayob ajar...yang "jom tukar link cayob" kah?? ayob le je ajar....

atuk said...

Assalamualaikum Liza

selamat maju jaya

Wassalam

Ct Aja said...

lawala akak buat..moga bertambah maju..

Hanis Azla said...

semoga akak 3 beradik akan terus success hendaknya.. amin.