iklan

Followers

Pages

Friday 30 September 2011

Aku dah jadi nenek!

Alahai comelnya baby.... Inilah cucu saudara aku yang pertama. Alamak! Dah jadi nenek aku ye!

Message di terima dalam facebook oleh anak saudara aku, Baihaqi :
"Salam buat semua rakan2..Alhamdulillah,, isteri tersayang telah selamat melahirkan anak perempuan kami, pada jam 1.05 pagi, 30 September 2011 bersamaan 2 Z.kaedah 1432. Terima kasih semua atas ucapan tahniah serta doa yang disampaikan."

Si comel dilahirkan di Hospital Pakar Al-Islam Kampung Baru, KL.

Bila dah cucu pertama, kekok pula nak membahasakan diri nenek. Haaa... nenek? Atau panggil Opah? Macam tak best pulak. Baby panggil 'Granny' ok kot... he..he.. Apa-apa ajelahkan.

Yang pasti aku turut teruja dengan kelahiran si kecil. Moga menjadi anak yang baik dan solehah.

2 comments:

Lulu Caldina said...

tahniah kak liza ;)

wah blog dah makeover..

LittleDolly said...

pgll nanny lah. nanny rock! hhe.