iklan

Followers

Pages

Monday, 26 September 2011

Mana lagi ganas? Made in Malaysia or Korea?

Filem sedang hangat di pawagam sekarang dengan kisah bini-bini yang sangat ganas. Sanggup ke korang wahai para lelaki. Jangan main-main, bahaya juga ni. Aku belum tengok lagi cerita ni. Tak tau bila nak tengok.

Mana lagi ganas? Bini Made in Malaysia??


atau Made in Korea??
Yang ni aku dah tengok, penuh dengan aksi.
Heroin tu pun Warganegara Malaysia rasanya.
Selalu jadi model iklan.
Betulkan aku jika tersilap.

4 comments:

Amie said...

he hehehhh....suka tgk pompuan ganas2... tapi ganas pompuan pun ada sebab ...hi hihiii

ummiross said...

perempuan kalau ganas boleh mengalahkan lelaki, hehe..

fadhdeela said...

bgss bg suami2 takut nak wat perangai..hihihihi oppss lupa lak deela xkawen lg :P

Klik sini: iPhone 5?? HTC Sensation??Samsung Galaxy S II??

diana said...

saya pun nak tengok la bini2 ku gengster tu..
sebab ada yana tu..
saya suka dia belakon...