iklan

Followers

Pages

Thursday 4 August 2011

Adzriel AB pun nak dot com juga..


Dua hari ni blog aku memang agak pening gara-gara up-gradekan dari blogspot ke dot com. Jealous pulak tengok orang lain yang pakai dot.com. Hmmm... tang mana jealousnya tak sure pulakkan!

Jangan tanya aku apa kelebihan berdot.com ni sebab aku tak pandai nak terangkan. Korang boleh search kat google apa kelebihannya. Yang pasti lebihnya adalah kena bayar..he..he..

Semalam sampai tengahari tadi memang ramai tak dapat nak masuk ke blog aku dari bloglist masing-masing kecuali bila ditambah perkataan 'blogspot' pada url blog. Jangan risau, ni dah ok dah! Tak perlu ubah nama blog aku di bloglist korang.

Mohon maaflah pada korang semua yang nak masuk blog aku semalam tapi tak dapat.

Terima kasih pada Tengku Nizam dan Asterisk Boutique yang bagi dorongan untuk tukar keadzriel.com. Harap kawan aku adik Wani tak pening-pening dah nak cari blog aku ni ye. Terima kasih juga buat Diana juga yang paling top menyokong blog aku.

Blogger famous macam Ben Ashaari berdot.com, aku pun ada.. Alhamdulillah!

Pada Naz, nama NazZue.com tu sebenarnya menjadi inspirasi buat aku juga.

Akaun Nuffnang aku dah betulkan agar refer ke url baru ni. Nampaknya widget recent comment dan shoutmix aku pun hilang. Kena betulkan juga. Semuanya aku buat sendiri aje.

Bila tak tahu, aku referlah kat Tengku Nizam atau Muhaimin yang rajin jawap soalan aku pasal blog. Itu pun bila aku search kat google tetapi masih juga tak faham.

Terima kasih pada semua yang rajin datang menjenguk dan baca entry-entry aku yang tak seberapa ini. Sekadar curahan rasa dan ilham dari aku yang baru belajar-belajar bercerita.

Kalau ada yang tercari-cari mana bloglist aku, ni aku buatkan blogspot baru khas untuk bloglist. Bolehlah nak tinggalkan alamat blog korang kat entry situ :


Aku masih lagi dalam proses menjejaki kembali mereka yang pernah berada dalam blog list lama. Yang pastinya senarai itu bertambah dan ada nama-nama blog yang baru.

7 comments:

Aiman Khalid said...

tahniah akak! ber dot com la kita , hehehe.

Nadia said...

tahniah..:)

Unknown said...

masih problem ke kak??
beli dengan net kl ye??
patutla iklan nuff tak keluar.
akak dah ubah url ye??

Nadia said...

kenapa xsempat lak kak??

sitiezahim said...

tahniah...waaaahhh akak dah maju ni hehehehe

jeBateja said...

patut le semalam tak leh masuk....ahakz....

Puan Kutu said...

welcome to the club k.liza.hehe..sy berdotcom tak payah byr utk setahun.hehe..