iklan

Followers

Pages

Monday 8 August 2011

Akhirnya ada jugak BE Nuffnang untuk aku!

Seronok baca entry kawan-kawan dapat BE (Buffered Earning) dari Nuffnang. Diana pun ada satu BE hari semalam.

Bulan lepas aku dapat satu kat blog Adzrien Shoppe. Yang satu tu dah jadi ME (Metered Earning). Semalam ada pulak tiga BE kat blog tu. Amboi! Murah hati pulak Nuffnang bagi BE.

Pelik betul aku dengan Nuffnang ni sebab memang saja nak bagi aku duit ciput je. Blog Adzrien Shoppe tak banyak pun visitor. Blog Adzriel AB ni dulu buka daripada blog tu dan lebih banyak visitor, tak ada pulak dia nak bagi BE. Entah apa-apa!

Blog Adzrien Shoppe tu dapat BE sejak aku pisahkan akaun Nuffnang. Dulu kedua-dua blog ni kongsi akaun Nuffnang yang sama.

Adakah sebab blog Adzrien Shoppe tu blog niaga dan tak share dengan blog peribadi maka depa bagi BE? Tak taulah aku!

Betul ke macam ni rupa BE? Sorry le! Ni first time dapat sejak setahun lebih buka akaun Nuffnang ni!

Jadi le sikit pun..he..he.. rezeki percuma!!

P/s : Jangan tanya aku tips nak dapat BE, ini kira nasib je nak dapat.

2 comments:

Asterisk Boutique Administrator said...

Alhamdulillahhhh....

GadizGula said...

alhamdulillah..ado la jugak dr xdo kan..