iklan

Followers

Pages

Tuesday, 2 August 2011

Ayam percik dan kelapa madu

Tercari-cari aku manalah ayam perciknya. Aku cuma nampak baju-baju bergantungan je. Kelapa madu pun tak ada. Bila dah ambil gambar barulah aku perasan!

"Ini kot ayam perciknya kak!", kata aku pada anak aku si Aishah. Lepas tu pakat gelak-gelak!

"Apalah mama ni!" , marah Aishah kat aku... he..he..

Sorrylah kalau terkurus pulak pahala puasa korang. Ini gambar sehari sebelum puasa kat Sungai Congkak. Sajalah hubby nak bawak anak-anak mandi sungai.

2 comments:

Rozali said...

Assalamualaikum Liza

Subhanallah
nasib baik sebelum puasa lagi masa tu....

SELAMAT BERPUASA

Wassalam

ir yien 9897 said...

ish mama nie buat saya mengidam
ayam penyek buka puasa hari nie..hehehe

kak liza napa tak edit pic baju hijau tu letak pic yien..hahaha