iklan

Followers

Pages

Tuesday, 16 August 2011

Mana yang lebih?

Manusia wajib bertaubat
Tapi meninggalkan dosa itu lebih wajib.

Sabar dalam menangani musibah itu sulit.
Tapi hilangnya pahala sabar lebih sulit.

Perubahan zaman itu memang sesuatu yang aneh.
Tapi kelalaian manusia lebih aneh.

Peristiwa yang aneh akan datang terkadang terasa dekat.
Tapi kematian itu lebih dekat.

p/s : I'm back!

13 comments:

Anonymous said...

welcome back,lama x tgk kak liza hapdet rupa2nya demam denggi.ngatkan demam biasa masa bc entri sblm ni..dpt berita ni pon drpd hanis azla..dlm hati masa baca entri dia ,ni mesti kak liza.

p/s:I'm EE.Now I have no more blog..

slm 16 ramadhan.

diana said...

kak liza....
dengar2nya akak masuk hospital...
sekarang dah sihat ke???
saya baru hari ni berblog...
saya kat kampung internet tak de..
pakai kejap2 je adik punye broadband..
tu yang baru tau hari ni...
semoga cepat sembuh sepenuhnya ye kak...

Dinas Aldi said...

Liza, baru ja baca kat blog Hanis Azla tadi pasal Liza kena demam denggi. Akak doakan semoga Liza cepat sembuh & kembali sihat seperti biasa na.

Ct Aja said...

Penuh maksud tersirat, mekasih akk sedarkan sy..

Cik Puan Zura said...

selamat ber blog kak liza.. patut la blog akak sunyi je..semoga cepat sembuh 100% seperti sedia kala...

salam ramadhan ke 17 ye kak...

Aku Ibu Muda said...

alhamdulillah kak liza dah kembali :)

mas saari said...

thanks for sharing!

-Sara- said...

slm kak liza, sihat ke? dgr cite akk kene demam denggi yee..get well soon n take care ye :)

Anati Soki said...

kak liza dah sihat? anat pun baru dpt tau akak tak sihat.. sbb anat pun baru harini berpeluang blogwalks etelah sebulan mnyepi
harap akak sihat :)
amin...

Abg Ijal said...

Welcome back!
Natijahnya, ingat 5 Perkara sebelum datang 5 Perkara!

ummiross said...

Liza dah ok ke? ummi doakan Liza cepat pulih seperti biasa, jaga diri ye...

Hannah said...

betul.

A.s.t.i.n.a said...

:(