iklan

Followers

Pages

Sunday, 21 August 2011

Nostalgia Biskut Samperit/Dahlia di Hari Raya

Cantiknya hasil tangan Mat gebu! Biskut Dahlia!

Mat Gebu buat biskut Dahlia... menggamit kenangan silam.
Aku panggil biskut Samperit je! Getaran raya semakin hampir.

Acuan lama dari tembaga aku ada dalam entry INI.
Tekan guna ibu jari je! Ada resepi gak!

Resepi Mat Gebu pun ada kat SINI.


11 comments:

A.s.t.i.n.a said...

Sedapnyeee..kak liza buat ke?

Adzriel @ Liza AB said...

A.s.t.i.n.a : ha'ah.. panadai le kak liza buat. mat gebu yg buat tu dik!

Rozali said...

Assalamualaikum Liza

masa kecik2 dulu rajin mak buat kuih samperit ni...

Wassalam

Adzriel @ Liza AB said...

Rozali : kita belah2 utara mmg suka buat kuih ni atuk... ada nilai sentimental.

ayu jamal said...

ala ayu lom beli kuih raya pown lg

EmpayarUtama said...

Alamak nostalgia kuih semprit la pulok... hehe

CIK PARO! said...

penah jugak buat kuih ni dgn arwah mak dulu..

ummiross said...

kuih ni memang evergreen kan Liza...Cantiknya hasil tangan Mat Gebu tu..

Dinas Aldi said...

Kuih & lagu raya favret akak ada di sini, yehuuuuuu!

Suara Kalbu said...

Biskut Semprit ni tetap pujaan hati walau macam macam biskut keluar time raya hihihi

Adzriel @ Liza AB said...

ayu jamal : beli last minit, dpt murah

EmpayarUtama : kenangan tu

CIK PARO! : mak ajar tapi tak pernah ingat

ummiross : tangan MG tu seni

Dinas Aldi : kita serupa kak!

Suara Kalbu : tetap di hati