iklan

Followers

Pages

Sunday 7 August 2011

Mohon bantuan nasihat dan tinggalkan link

Thanks for the comment

Pagi Ahad ni ada dua perkara dulu yang aku nak minta pertolongan teman-teman blogger. Pertolongan untuk kemaskan dan cekapkan lagi blog aku ni.. Ewah! Ayat macam bagus je... Aku tau korang ada banyak ilmu dan idea.

Dua perkara tu ialah :

1) Sesiapa yang nak aku masukkan link blognya dalam bloglist aku, sila tinggalkan link blog korang di entry aku ni 'Welcome Dear' di blog satu lagi. Blog ni khas untuk blog list aku.

Jika link blog korang dah ada, tak perlulah tinggalkan link korang lagi kat kotak komen tu.
Maka sebaik-baiknya semak dulu setiap blog list yang ada.

2) Aku nak tukar kotak komen aku pada jenis yang mudah aku nak reply terus pada setiap komen. Macam komen kat DenaiHati.com tu pun cantik.

Ada cadangan link mana aku nak tuju untuk perubahan kotak komen ni? Aku tengok banyak yang buat macam tu dan banyak versi pulak. Kalau boleh nak lah yang 'friendly user' @ mesra pengguna.

p/s : Otak agak tepu pagi ni nak cari link kotak komen tu kat google.

10 comments:

Bee said...

salam .. hehe kotak komen blogger.com standart je semua , jenis popup yakni yg liza pakai sekarang ni palin ok ..cuma kena tambah code tuk reply terus kepada tukang komen .. saya tk de sumber tapi liza boleh search tutorial buat reply to komen

ZWAN SABRI said...

ek eh.. nak jugak tersenarai sebagai ur blog list..


MySuaraBlog: Bazaar Ramadhan

zati embong said...

kak,jat pn sama,still tercari2 cmne nk buat comment yg bleh reply terus 2.tp x jmpa plus xtahu cara.

ummiross said...

Liza belajar dulu macamana nak buat ye, nanti ajar ummi pulak, hik!

alongxp said...

kak,blog denaihati tu rasanya pkai wordpress,same cam blog saye gak, klu nk reply direct tu,kitorg pkai plugin bernama wp-thread.

Terbelog said...

pakai komen luv bagus :)

Puan Kutu said...

sy dah ada dalam bloglist..hehe kunjungan selalu..:)

Liza @ Adzriel AB said...

Puanbee2 : TQ puan bee. kena search code le nampaknya.

ZWAN SABRI : boleh..nanti kak liza masukkan.

zati embong :insyaallah kak liza roger jat.. cuma harap tak lupa je.

ummiross : he..he.. kena show off dgn ummi ross nanti.

alongxp : TQ along..kak liza cari wp-thread tu nanti.

Terbelog : ingat luv cuma senaraikan entry2 je..boleh cari juga.

Puan Kutu : sentiasa dlm ingatan..he..he..

atuk said...

Assalamualaikum Liza

moga berjaya buat kotak komen yg diingini

SELAMAT BERPUASA

Wassalam

Muhammad Izuan said...

xtau nk komen. blog sy pun biasa2 je.