iklan

Followers

Pages

Saturday 29 January 2011

Bukan Ben 10, Ben Ashaari


Kalau disebut Ben 10, anak aku memang le minat sangat. Tapi ini...

Malam tadi aku add, malam tadi juga dia accept.... aku lambat buka fb sebab buka blog dulu...ops!

TQ Ben kerana confirm add Facebook tadi. Appreciate sangat2 coz dalam sibuk2 dia kerja, pegi gym, blogging & dengan family tu sempat juga Ben accept friend request aku dengan pantas.

Setiap hari aku terjah blog dia untuk baca entry2 terkini beliau. Aku yg baru kenal dunia blog ni kenalah belajar dari otai macam Ben. Sebab tu sejak kali pertama aku masuk blog dia, terus aje aku letak dia dlm blog list. Bila dia up-date je, aku dah nampak.

Dari blog dia juga aku dapat ramai teman2 blogger baru yg hebat2 belaka. Jenguk2lah blog list aku di blog list AJK2 dan ke bawah. Blog AJK1 tu semuanya kaum kerabat aku!

Semalam dapat juga aku beli majalah RAPI keluaran February 2011. Aku rasa majalah ni laris di kalangan blogger bulan ni..he..he..

Aku share sikit je la kan. Nak baca penuh kena beli le ...*(^_^)*


Syok baca blog BEN ASHAARI ni. Ada banyak ilmu & nasihat2 berguna pada semua para blogger. Insan kerdil seperti aku ni, eloklah ambil ilmu2 tu sebagai panduan. Ben tak charge pun. Jangan copy paste dah le. Amalkan nilai murni!

6 comments:

nur said...

Sokong satu sama lain...

jemput ke ALL IN ONE

MumMe said...

Salam Kenal..Thanks jenguk dan komen dlm blog Mumme...Ziarah menziarah ler kita lepas ni yek...

Liza @ Adzriel AB said...

nur : betul tu.. hidup pun harmoni.
MumMe : Lepas ni boleh minum sama..he..he..

Anonymous said...

I seldom leave comments on blog, but I have been to this post which was recommend by my friend, lots of valuable details, thanks again.

Liza @ Adzriel AB said...

Anonymous : Thanks for visit my blog. Hope to know u one day. You can add me at facebook. Regards to your friend & TQVM for the recommended. Wish me luck!

tim_fs said...

akak..rupenya byk crita yg sangkut paut ngan ben10+ben ashaari..hehe..