iklan

Followers

Pages

Thursday, 27 January 2011

Ini dah terlebih berat

Aku rasa macam blog aku ni berat je. Banyak sangat kot masukkan gadget. Aku pun timbang2 blog aku! Mak aihhh!...bukan setakat lebih drp 100kb. Lagi 7kb je nak jadi 2 kali ganda. Patut le slow semacam je. Kena adjust2 le nampak gayanya. Bagi masa ye! Esok siap le gamaknya..

Boleh rujuk blog depa tentang blog berat ni :
http://ohdaus.blogspot.com/2010/10/timbang-blog-anda.html
http://ucmitosboy.blogspot.com/2011/01/eeeeeberatnya-blog-tu.html

Boleh juga try timbang kat bawah ni.
- Masukkan nama domain korang dlm kotak
(Cth : http://adzriel.blogsopt.com)
- Maksimum 10 blog, setiap satu baris satu blog.
- Klik check...












Your domain(s): Enter each address on a new line (Maximum 10)




(eg. iwebtool.com)





5 comments:

Anak Ulu Cheka said...

kena banyak buat senaman lagi nih...buang lemak kat blog tu hehee

Adzriel AB said...

nak senaman tu yg jenuh. tapi kena buat juga le...

Hanis Azla said...

blog saya pun berat jgk.. tak tahu apa lagi yg nak di buang biar ringgan..

wandisini said...

baru je timbang...rasanya berat ideal kot

Adzriel AB said...

he..he.. tu timbang tuannya atau blognya? dua2 ideal.