iklan

Followers

Pages

Friday 28 January 2011

Follow menambah teman

Sejak Februari 2010 hingga November 2010, follower aku stuck pada angka 19 dalam tempoh yg agak lama. Aku sendiri pun tak pasti sejak bila aku capai angka 19 org follower tu. Itu pun dah termasuk nama2 dari blog list aku di BLOG AJK1.

Namun bulan December 2010 menggamit semula mood aku utk up-date blog ni setiap hari. Aku jumpa blog Daus masa search di google. Apa keyword yg aku taip pun aku tak ingat. Bila aku explore blog Daus ni yg beri aku inspirasi utk bangun semula menulis (menaip sebenarnya!) di blog ni. Ooo... kat sini ada citer camner jumpa blog Daus ni! Itulah antara kebaikan ada blog ni... boleh menyimpan sejarah kita juga. Bermula langkah di blog Daus yg membawa aku explore blog2 lain untuk menambah ilmu yg ada.

Semasa aku menaip ni, angka follower aku dah cecah 68 org. 068 - No kad matriks aku masa di POLISAS dulu. Maknanya ada pertambahan seramai 49 org dalam bulan January 2011. Tak kisahlah walau pun jumlah yg aku follow melebihi angka 100. Sebaik2nya jangan fikir apa yg kita berikan pd org lain akan mendapat semula balasannya. Aku follow pun sebab senang aku nak jenguk semula blog diaorang & baca2 utk tambah ilmu & memahami pelbagai gelagat manusia. Jangan tersembunyi dlm kelompok sendiri je.

68 org je? Sikitlah kot bagi yg memang hebat. Bagi aku yg terkial2 belajar berblog ni rasa mcm banyak je. He..he.. Harap2 aku dpt share selalu info & pengalaman berguna di blog ni. Nak ilmu tambah follower, boleh jenguk blog ni. Aku teruja dgn budibahasanya dekat shoutmix aku. TQ dik! Panggil mamat je...gini le ayat dia :

mamat salam satu malaysia..saya berbesar hati menjemput anda semua untuk singgah di blog luahan saya..dan seterusnya menjadi follower di blog saya....salam

Selalu yg aku baca "I follow u, follow me back!" Apa2 je lah kan! Aku jenguk je semula blog org tu. Bersangka baik ye! Jgn cepat nak menyampah. Kita boleh exit kalau tak suka. Terpulang pd masing2.

Klik Tips:Pendedahan cara nak dapatkan follower ramai... yg aku dapat dari blog mamat.

Ini pula blog yg unik bagi aku tentang Matematik. Aku pulak memang suka Matematik.. So aku kategorikan blog ni dalam Blog Pilihan di blog list aku : http://nombordansifir.blogspot.com/

Entah macam mana blog yg satu ni mcm ngam je dgn aku : mata bulat2 ni terasa tau!
http://azlinamy-bigeyes.blogspot.com/ kebetulan pulak dari Kuantan, tempat aku belajar dulu. Tapi yg aku suka bila jumpa entry ni, lirik lagu Shoulder to cry on ; lagu Tommy Page. TQ Lina!

Most blog yg aku follow ada aku letak link diaorang kat blog list aku. Macam biasalah biar senang aku nak jenguk & lawat sekali-sekala. Macam simpan alamat rumah le kan.

Welcome to my blog utk semua..!

6 comments:

Wardah alisya said...

salam. wah, alisya ada dalam bloglist adzriel. terima kasih ya! jangan risau, adzriel juga ada dlm bloglist alisya. :)

Liza @ Adzriel AB said...

Mestile...lebih2 lagi yg rajin mcm alisya, berani menyahut cabaran.

Hanis Azla said...

wah, pertambahan yg banyak tu kak.. mmg kdg tu jumlah follower langsung x bergerak untuk jangka masa yg panjang walaupun kita dah banyak follow org lain.. tp takpelahkan yg penting kita ikhlas follow blog org lain kan..

header baru tu cun lah kak..

Liza @ Adzriel AB said...

hanis : banyak le kalau rajin..kalau tak ciput je le..he..he.. idea byk. kadang2 tak sempat nak luahkan.

Muhammad said...

awak usaha rajin2 lgi..
awak cuba..satu hari paling kurang pun satu cter dh ckup..

apa2 pun..
terima kasih aw..
salam satu malaysia..he3

Liza @ Adzriel AB said...

TQ mamat matika! *(^_^)*