iklan

Followers

Pages

Thursday, 26 May 2011

Terasa macam dah lama berkawan

Aku baru je pasang widget tukang komen kat blog aku ni. Saja nak tengok siapa paling kuatmengomel selain diri aku sendiri. Orang lain lama dah pandai buat ni, aku baru hari ni je pandai. Aku 'setup' untuk sepanjang May 2011 sahaja.

Alhamdulillah! Semuanya nama-nama yang aku dapat bayangkan rupa bentuk blog masing-masing. Manalah tahu takut tak kenal jiran blog pulak.

Diana nama teratas ye! Mana-mana blog pun namanya juga yang selalu top 3.. cuba tengok kat blog Muhammad Burn (no 13), Diana menang nombor 2... eh! Sama banyak jumlah komen dengan aku! He.he..

Seronok aku tengok senarai nama ni... terasa macam dah lama berkawan dengan korang semua ; aku aktif hantar entry sejak Januari 2011 ni aje. Sebelum ni macam suram aje blog ni.

Terima kasih banyak-banyak pada kalian yang rajin memberi pandangan yang bernas, lucu dan melegakan hati di blog aku. Adakalanya tersenyum aku sorang-sorang bila baca komen-komen korang.

Pun begitu aku tak lupa pada mereka yang namanya yang pernah komen tetapi tak ada dalam senarai ini. Boleh ke aku letak nama 50 orang ke... baru jelas!

Jadi siapa yang berminat nak letak widget ni boleh refer ke SINI.

6 comments:

Eyrique Ettiqazz said...

nak tanye Eyrique Ettiqazz(11) n Eyrique Ettiqazz(19) org yg sama ker?hikhik...lu pk la sendiri...

Liza @ Adzriel AB said...

Eyrique Ettiqazz : dulu rumah papan, la ni hitam putih. EE kan buka blog baru.

diana said...

kalau blog yang dalam bloglist kompem hari2 saya komen..
blog yang buat saya ketagih ..
hahhaah

Ujang9897 said...

hehe...,atas sy pulak adik saya..=)

Puan Kutu said...

ahsy pun ada dalam list.sory yer dh lama tak dtg sini.agak busy,pas domain smua bloglist hilang.tak smpt nk bw,cuma dok jenguk sapa yg komen n dtg blog sy jer.

Aku Ibu Muda said...

yeayyy no. 6! eh..nak jugak la widget nih :)