iklan

Followers

Pages

Wednesday, 18 May 2011

Tempah baju raya kena cepat!

Dah tempah baju raya? Lambat-lambat nanti takut ada yang tak mau terima tempahan. Rasanya ada tak koleksi kain sebegini dalam almari korang (wanita saja)? Sekali-sekala berkain batik Sarawak dapat juga mencuri perhatian teman-teman. Cantik dan unik! Kalau aku suka padankan dengan baju kebaya.

Koleksi unik dari Salam Borneo, ada banyak lagi corak dan warna yang lain.

Bila dah ada bajunya, kenalah cari tudung pula. Boleh rambang mata memilih tudung-tudung yang cantik, pelbagai jenis dan banyak pilihan di Asterisk Boutique. Harga murah dan berkualiti. Lebih murah dengan tawaran istimewa sempena Hari Ibu dan Hari Guru yang masih berlansung hingga 12 June 2011 ini.
Vote for Asterisk Boutique jika anda suka butik ini : VOTE

Macam-macam design ada! Susunan gambar-gambar tudung yang mudah dan jelas untuk korang membuat pilihan. Mesra pengguna nak memilih.

5 comments:

Cik Eka said...

eka tak tempah baju raya lagi..skang eka beli siap jer...hehehe

ummiross said...

Liza, you are the best!

diana said...

saya tetiap tahun tak tempah..
beli yang dah siap je..
tahun ni ingat nak pakai jubah pulak la..
nak ubah imej ni..
tak mau dah pakai jeans2..
jadi raya ni nak start pakai jubah..
heheh..
nak berubah pun kena tunggu2..
teruk betul..
hahahahah

zati embong said...

hihi,baju raya..mahu beli siap yg dah siap jat ni.hihi.asek lambat je bl bab2 nk hntr upah org jahit ni kak..

Suara Kalbu said...

Aiseymaannnn.. belum tempah pun lagi baju raya kak liza..

Tak beraya dengan baju baru la nampak gayanya ida tahun ni huhuhu