iklan

Followers

Pages

Thursday, 26 May 2011

Kubur sebelum mati


Pusara ayahanda, Al-fatihah!

Sapa yang pergi jenguk blog dia ni memanglah kalau tak tergelak, boleh sengih juga bila baca. Aku pernah buat entry tentangnya sebelum ini : Tersenyum aku pagi ini

Ada sajalah ideanya 2 dalam 1. Macam syampu 2 in 1 je. Menegur dalam melawak! :


Jengah-jengah entry lamanya.. ingin berkongsi blog yang aku suka baca sebenarnya.

7 comments:

Siti Hajar Masri said...

memg kelakar..;p

Aku Ibu Muda said...

menghiburkan but full of meaning :)

jeBateja said...

ahakz...akak ni bikin saya malu aaa....ahakz

Ati Masrif said...

bagug mcm tu ..

takleh boring bila bacakan :)

ummiross said...

Menginsafkan jugak sebenarnya...

diana said...

baru nak pi la ni..:P

Dinas Aldi said...

hehehe dah pi baca dah :D