iklan

Followers

Pages

Tuesday, 31 May 2011

Kreativiti seseorang, sangat istimewa!



Entrynya di SINI

Teruja aku tengok beg ni. Sangat cantik! korang boleh buat? Beg ni kawan aku jahit sendiri kat rumah sampai patah-patah jarum mesin jahitnya. Tak padan saiz badan yang kecil molek, ganas betul kawan aku ni.

Wani memang cukup kreatif kalau bab merekacipta hasil jahitannya. Apa pulak ni Wani???? Holder ID card pun buat juga? Cantiknyaaaaaa.....!!

Gambar dari entrynya di SINI

Boleh jenguk entry berikut untuk koleksi cintanya yang lain, memang aku kagum!!


Kreatitiviti apa yang korang ada? Aku kreatif bab makan je, masak tak kreatif pun. Lain-lain lagi le tak reti. Kira duit pandai le!

6 comments:

ibu qaleesya said...

ada jugak orang kreative

diana said...

betul la..
kalau di rajin boleh buat jual kat online ..kan??

Aku Ibu Muda said...

kak liza....kira duit pon perlukan kreativiti...hihii

Sunah Mohammad said...

canteknya kakkkkkkkkkkkkkkk~

-Sara- said...

comelnyaaaaaaa..mmg kretip! :)

Hanis Azla said...

kagun betul dgn org yg ada kreativiti mcm ni.. saya ni kurang kreatif sikit bab hasil kerja tangan ni..