iklan

Followers

Pages

Thursday, 26 May 2011

Taulah korang tu baru kahwin...

Entry sebelum pasal mereka yang komen di blog aku : Terasa macam dah lama berkawan.

Aku tukar setting dari 20 orang ke 50 orang... ini hasilnya :



Bilangan komen bulan Mei 2011 setakat hari ini pun sama
Komen dalam blog aku pun tak boleh nak renggang
Nama dua-dua kena dekat-dekat
Macam tuan empunya badan

Kak Liza doakan korang berdua bahagia
Gurau-gurau selalu, mesra-mesra selalu
Bermaaf-maafan bila tersilap...

4 comments:

diana said...

pengantin baru kak..
memang gitu..
melekat je..
bini ke dapur dia pun kedapur..
laki ke bilik ,
bini pun kebilik..
heheheheheh....

jeBateja said...

wo...wo....mcm terasa nak kahwin lagik laaa.....ahakz

ummiross said...

serasi bersama...

cucu umie said...

kuikui..name pon pengantin baru kak..memang biaselah kne bersama2 shje..hehe