iklan

Followers

Pages

Tuesday, 31 May 2011

AKU KATA TAK NAK , TAK NAK LAA !


Segmen ringkas sempena HARI TANPA TEMBAKAU SEDUNIA
pada setiap 31hb Mei ...
Klik SINI


Zon larangan merokok!
Merokok hanya akan membazirkan duit dan memendekkan jangka hayat anda!
Sayangilah diri anda...

Aku memang tak boleh bau asap rokok.
Boleh lemas dan migraine dibuatnya.

Kenapa aku benci rokok?

Ini jawapannya : AKU BENCI ROKOK

13 comments:

diana said...

ye la..
bau asap rokok boleh migraine..
mujur la suami memahami..

padin said...

merokok memang membahayakan kesihatan, tapi err entahlah bila boleh berhenti ni huuu

Jαnnαhツ said...

no rokok please....

AL-QASSAM said...

boikot semua lelaki yang menghisap rokok(^_^)

ummiross said...

waa Liza cantiknya wallpaper, terasa segar tengok bunga-bunga ni. Alhamdulillah husband ummi pun tak merokok, memang tak suka bau rokok.

sue perbs.. said...

merokok tk de faedah nye.. follow.

padlie said...

sy pun tak suka rokok..
bau dia.. adeh..

kalau yg merokok tu, blajar2 la berhenti..


Proton Gen-2 buatan Arab

jeBateja said...

uikk..kak...sodap lah rokok...mcm kek apel jerk rasanya...

Bro ahmad said...

sokong kata tak nak pada rokok

Eyrique Ettiqazz said...

kita geng...kalau terbau asap rokok pening satu badan...

Muhaimin said...

Sokong 100%!!!

-bekas penghisap rokok

|| A Lady Named .. Yantiey || said...

Salam ,

Terjah & follow dari Segmen BA

http://themptyanty.blogspot.com/2011/05/aku-kata-tak-nak-tak-nak-laa.html

FB: ALady NamedYanty

Katakan TAK NAK!

Sofya said...

sesak nafas bila bertembung ngan perokok ni...