iklan

Followers

Pages

Tuesday, 3 May 2011

Lain kali tentu ramai yang nak join


Sedih ke? Adalah sikit agaknya. Masing-masing sibuk, tentu tak sempat nak join. Macam aku juga yang kadang dah nampak lepas tu terlupa pula.


Tak pelah... Insyaallah! Lain kali tentu ramai yang nak join. Kesimpulannya SEGMEN 6 aku kali ni gagal kerana tiada lansung penyertaan. Adalah yang aku kena perbetulkankan tu.



Tapi aku tetap tak lupa pada korang yang sering dan sudi jenguk dan baca entry-entry aku di blog ini. Terima kasih banyak-banyak.

10 comments:

Hanis Azla said...

takpe kak.. jgn sedih2 yer.. lain kali akak boleh buat lagi.. klu tak pun lanjutkan aje tempohnya.. bila cuti panjang mmg ramai yg lebih sibuk dari biasa..

kak nak sikit jambu.. geram tgk jambu yg bergayut2 tu.. he..he..

Liza @ Adzriel AB said...

Hanis Azla : akak ok je ni... jambu kat kampung tu.

ummiross said...

jom makan 'colek' jambu...

aishah yusuf said...

kak liza, sya nak join sebenarnya tp bz pulak dgn exam... baru habis petang semalam... semangat recall kata2 yg mengubah diri saya... adoii

diana said...

betul kata kak hanis tu..
biasanye kalau segmen2 kurang dapat sambutan sebab hari cuti.lagi satu kalau segmen tu berkaitan blog kompem ramai yang join sebab topiknye lebih ringan dan semua boleh join.misalnye segmen 'kipas blogger" yang saya join sekarang.
tak payah pikir2 nak buat entry..tulis apa yang depan mata je..

not irene said...

tak perasan la ada contest... insyaallah next time saya ikut okey..
jangan sedih

Liza @ Adzriel AB said...

ummiross : makan dgn cili api boh kicap. taruk gula sikit.. meleleh!

Liza @ Adzriel AB said...

aishah yusuf : kak liza dah baca.. tinggalkan link..

Liza @ Adzriel AB said...

diana : tak pe.. kak liza extend tarikh

Aku Ibu Muda said...

2 hari wani MC... blog sdiri pon lama x jenguk... :(