iklan

Followers

Pages

Friday, 27 May 2011

Comelnya kau baby!




Ya Allah! Takjubnya melihat dua insan comel ini yang Allah ciptakan!
Lihatlah mata mereka yang memandang...

Amboi-amboi comelnyaaaa..! Geramnya aku tengok pipi mulus baby ni.
Aku tak boleh tengok baby, rasa nak cium-cium pipi tu.

Inilah anak-anak teman blogger aku.
Nak tengok lebih gambar kat blog diaorang :


dan


Moga menjadi anak yang baik dan soleh.
Buat ibu yang melahirkan, jaga kesihatan elok-elok.
Jaga pantang dan moga cepat sembuh.

10 comments:

sarah-najwan said...

hehe..kalu tgk baby..terasa jam tu jugak nk preggy..llalallaaaa

ummiross said...

comel2nya baby ni, rasa nak cium2 je

dyea irdina said...

orng dlm pantang dtng menjenguk..BW sementara bb tido...tq..sudi tampal muka heroin kiter kat blog awak..hehehhe

Dinas Aldi said...

akak suka bau baby, wangi suci murni gitu :)

Puan Kutu said...

wah comel!geram tgok..:)

Daddy Ziyyad said...

hehehe..anak sapa lah tu kan...

thanks promote blog....:P

diana said...

mak saya selalu bila ada orang beranak kecik dia tak bagi saya pegang budak tu lama2..sebab dia tau satgi budak tu akan menangis kena cubit pipi dengan saya,,..
hehheh

Fyqa said...

hye kak !

comeynye tgk baby.. suci...

Anati Soki said...

anat lg suka kalau baby tido.. hehehe.. super comel and super tenng je tgk

♥GAdiSMeRaHJaMbU♥ said...

comelllllllll~!!! :D