iklan

Followers

Pages

Tuesday 24 May 2011

SEGMEN DRAMA KREATIF BLOGGER bersama BEN ASHAARI ...



Gila agaknya kalau aku join segmen Ben Ashaari yang ini. Mana taknya, yang join anak-anak muda belaka yang minda pantas-pantas dan kreatif belaka. Aku pulak yang macam siput ada hati juga nak turut serta.

Ada yang nak join? Klik SINI... Cepat! Pukul 3.00 petang dah tutup.

Jangan risau sebab aku tak join pun. Hajat asal memang nak join tapi angin aku dengan siputnya internet aku ni. Nak call TM pun malas.. tak ada ubatlah kalau dah malas! Malas nak gaduh...

Topiknya seperti di tajuk entry aku ni. Melibatkan tiga cerita yang mana cerita 'Fast and Furious 5 : Fast 5' antara yang aku suka tengok, termasuklah hubby dan anak-anak aku. Anak-anak aku dah tengok cerita 'Pirates Of Carribean' tu, lawak juga kata mereka. 'Nur Kasih' tidak juga, malah dramanya di TV pun aku tak ikut. Namun promosi filemnya aku kira hebat juga.

FAST AND FURIOUS 5 : FAST 5
PIRATES OF CARRIBEAN
NUR KASIH

Dari 'Tokyo Drift' sampailah ke 'Fast 5' ni aku tengok dengan anak-anak kat rumah. Memang melekatlah depan TV tengok cerita ni. Bangun bila iklan je.. melampau betulkan! Yang dua lagi kurang berkenan di hati aku.

Sesiapa yang join segmen ni, good luck dengan 'filem-filem' yang bakal korang hasilkan. Jenguk-jenguklah esok apa hasil segmen. Tentu meriah dan kelakar nanti. Depa yang selalu join tu memang kreatif betul. Korang cuba baca entry untuk segmen Ben Ashaari semalam kat SINI. Kreatif tu!

4 comments:

Ujang9897 said...

join selagi sempat..=)

mana tau jd pelakon..hee

Siti Hajar Masri said...

rajinnya msk contest ye..;p

Sharifdez said...

Nak masuk jugak segmen abg Ben ne. Tapi bab nak buat crita yang lemah. Hehe.

Jom Sertai Cabaran Ni.

aindzaya said...

gud luck taww!!