iklan

Followers

Pages

Thursday 31 March 2011

Pencarian yang berbaloi

Hanya selepas 45 minit aku publish entry Kedamaian permulaan hari, empunya diri yang disebut dalam entry telah berbunyi di kotak komen aku yang mengesahkan penemuanku.

Benar dugaanku rupanya, kaulah antara silent readerku selama ini selain daripada jiranku semalam. Dulu pernah sekali try cari tapi tak dapat. Pagi ni Allah bagi ilham dan petunjuk rupakan.

Mungkin ada naluri yang baik aku dengan Al-Qassam ni. Sebab sama-sama budak karan (elektrikal) agaknya? Melihat tugasan projeknya ni : Tidak ada kejayaan tanpa kegagalan ini buat aku terkenang zaman aku belajar dulu. Nantilah aku ceritakan di entry akan datang.

Bila Al-Qassam pun budak engineering, teringat pulak aku kat manueng!

Terima kasih dik! Komen yang membuatkan aku rasa berbaloi kerana dapat menambah bilangan teman blogger yang baik dan insan yang begitu menghargai entry-entry aku. Moga kalian mendapat manafaat daripadanya.

Sayang ummiross yang tengah kalut dengan urusan kerja dan peribadi pun sempat juga nak jengah blog aku tak kira pagi, petang, tengah malam, subuh....

1 comment:

manueng said...

owh...kak liza pun blaja engineering jugak dulu eh...seangkatan la kite...tp kak liza electrical... pening kpale sy blaja electrical2 nih...mmg x bleh pergi...huhu T_T