iklan

Followers

Pages

Wednesday, 30 March 2011

Batuk dan sakit tekak



Batuk sikit dan sakit tekak. Air hidung pun nak meleleh je. Suara pun dah romantis! Ooooh... jangan demam udah ler. Macam musim aje ye.. macam ramai juga yang begitu.

Minum air mineral lebih kerap. Jangan minum ais! Aku memang jarang minum ais, agaknya gatal juga nak minum teh o limau ais hari Isnin lepas. Kena pulak dengan cuaca kejap hujan kejap panas ni maka dapatlah selsema juga.

Jejak pelawat-pelawat yang komen di blog aku belum terbalas untuk hari ini.

Tenang-tenang jangan gelabah. Hidup mesti diteruskan juga. Sikit je sakit tu!

5 comments:

Suara Kalbu said...

Saya pun sedang batuk yang maha dasyat ni kak ...

Hanis Azla said...

have a gud rest kak.. take care..

Jamiel said...

hope cepat sembuh

ardinihumaira said...

semoga cepat sembuh, amin
;)

Puan Kutu said...

em jgn minum air batu..take care ya..