iklan

Followers

Pages

Wednesday, 30 March 2011

Tambah! Liza @ Adzriel AB


Aku rasmikan sendiri penambahan nama pada blog aku ni dari Adzriel AB ke Liza @ Adzriel AB. So headernya pun aku tukarkan nama saja. Nama utamanya Liza AB dan yang keciknya Adzriel AB.

Sebenarnya nama Adzriel tu berdaftar bawah SSM. Tapi bila orang asyik panggil aku Adzriel, rasa kekok le pulak. Salah sendiri, redha je lah kan. Tak ada nak marah siapa-siapa pun. Tidak juga nak marah diri sendiri. Tapi ada juga yang tahu memanggil aku Liza atau Kak Liza.

Tak pelah...now nampak jelas sikit kat header tu nama Liza AB. AB tu nama ayah aku, Abu Bakar. Aku kekalkan juga nama Adzriel tu supaya tak ada yang confuse nanti.

Terima kasih kepada kalian yang begitu rajin melawat aku di blog ni. Insyaallah aku akan cuba balas kunjungan kalian asalkan ada jejaknya.

5 comments:

Rozali said...

Assalamualaikum Liza

pada mula dahulu sya kompius, nak panggila apa ...

sekarang ni bermula nak memanggil liza

maaf

Wassalam

nelly said...

Blog tak berat !
comel saja ..
hehehe

Meera Aziz said...

mcm2 nama aunty ada..hehe..
pape pn, meera pggl 'aunty' jela...sng cerita...huhu

ummiross said...

Liza....
Ummi jenguk jugak ni kejap,walaupun sibuk, harus singgah hari2 hehe..

manueng said...

hehe...lepas ni tak panggil 'kak adzriel' dah...baru tau nama akak...selamat berkenalan...hehe;)