iklan

Followers

Pages

Saturday 19 February 2011

Tak rugi kalau anda jujur

Komen dia ni masuk spam box aku, aku kenselkan spam tu : Korang bacala.... cantik je ayatnya.

"hai saye da follow awak,follow saye balik :) http://xxxxxxxxxxx.blogspot.com/2011/02/mesti-bacaultras-oh-ultrasapalah.html"

Ini profilenya dan sebahagian blog yg dia follow..

Nama ikut susunan abjad : tak ada pun nama Adzriel AB??

Aku memang perasan dari awal lagi tak ada nama dia!!
DaddyDian pun yg ke 185, kemudian Life Kami.
Follower aku yang 187 masuk malam tadi, yg ke 188 baru perasan pagi tadi.
Mana nama dia?? Korang faham maksud akukan!

Dia terlupa?? Aku cuba trace dia ke blognya!
Komen sama dia beri pada 2-3 blog2 lain yg aku visit.
Tapi tak nampak gambar dia pun!
Hanya tuan punya blog yg boleh pastikan!

Aku tak kisah kalau dia tak follow & tidak pernah memaksa!
Tapi bersikap jujurlah! Kalau tak follow jangan tulis kata2 ni!

"hai saye da follow awak"

Lebih baik kalau dia tulis, "follow me please!"
Walaupun bunyinya desprate tapi itu lebih jujur!
Aku akan follow!
Bukan susah pun... aku klik je butang follow tu!

20 comments:

xxxxh said...

hehe..sy pon kne..tah...x follow r tue..

Kujie said...

sejak widget follow ni ada, selalu nampak kes macam ni...

tak letak apa2 widget kat blog...follow blog org lain kat Google Reader dan Bookmark

farah fauzi said...

sabar jer la akak ekk..

Liza @ Adzriel AB said...

ezzatyharith : memang akak tak nampak dlm senarai ezzaty pun.

kujie : itulah kak jie, saya tak kisah kalau tak follow tapi rasa terkilan. Rasa macam "eh! kenapa kau macam ni!". Tak boleh follow kak jie pun, link kak jie tetap ada utk saya terjah selalu.

Liza @ Adzriel AB said...

farah : tak pe...farah ada pengubat duka.. cewahh. hope dia sedar kesalahan dia supaya jgn buat lagi dgn org lain. esok lusa orang susah nak percaya dah.

Fyqa said...

haihh..
mcam ni pon ada kak...
huhu..
sbar jela kak..

Liza @ Adzriel AB said...

fyqa : hope dia berubah & org lain tak buat perkara yg sama. Itu saja niat akak.

Anonymous said...

waaaaa . aku pon kene . after aku follow balik , bru pasan yg die tak follow aku ponn :( penipuuu ini olangg

Luqman Zakaria said...

adoii! sampai mcm tuh seklai kan!! nak follow orang betul2 pon sudah ke??


arepnakbebel: GREENHEART phones!(sony ericsson)

Liza @ Adzriel AB said...

farhana masdo : itu yg akak jenguk satu2 mana2 yg dia kata follow, pun tak ada juga. sah la dia bukan lupa sebenarnya.

arep : arep juga yg senang follow & jenguk saya sellu.. TQ dear!

NisaAdnan said...

akak, dia malu tp mahu tu nak suro akak follow dia. hehe ^^

Liza @ Adzriel AB said...

Nisa Adnan : he..he.. sian dia. dia ada suruh org lain follow, bila dah follow dia tak follow balik pun. tak kisah le tak nak follow, tapi tak yah le kata dah follow.. *(^_^)*

Latifah said...

Baru-baru ni pun Latifah kena gak.
Yang best nya, Latifah dah disable widget 'follow' tu, then that somebody leh kata 'i dah follow u, follow me back eh'

~kelakar sungguh~

Liza @ Adzriel AB said...

Latifah : akak suka statement ni.. nak menipu tak kena. tapi akak sempat follow latifahkan.. he..he.. checkkk.. tak tipu punyer!

iftitah_ihsan said...

hye kak! follow u back :)

sy pown kna jugk. aishh. ade jugk org mcm ni.

-SYAZA-

Latifah said...

ada ada... jangan risau.. hehe

Liza @ Adzriel AB said...

iftitah_ihsan : sampai hati dia buat gitukan. ramai yg terkena.

latifah : TQ dear..

iftitah_ihsan said...

ntah la kak. aishh.
sabar je la. nk wat cmne kan..

-SYAZA-

Liza @ Adzriel AB said...

iftitah_ihsan : takpe...yg penting kita tak gitukan. doakan dia berubah.

Izzy Izzudin said...

smerla syer kak oit....slalu sgt dpt komen/msej cmtu...mmg check2 blik, xde pn dia add kiter...hahahaha..bg syer, tu blogger syok sndri...bajet hot la sgt, kalo rmai org add dia..