iklan

Followers

Pages

Saturday 19 March 2011

Tengok full movie ramai2 kat PC, jadi le!

Hari ni melayan dua movie kat youtube je. Mula-mula nak sambung ke screen TV terus, tapi kabelnya tak sesuai pulak. Nantilah aku cari kabel lain kat kedai. Dapat tengok kat screen TV lagi best. He..he.. mesti pening hubby aku dengan idea aku ni.

Boleh le layan dua cerita ni :

1. Aku masih dara
2. Khurafat

Tak reti nak komen... biasa-biasa aje. Sekarang ni search kat youtube je. Tengok guna monitor PC ni kira besarlah jugakkan. Perasan macam tengok TV.

5 comments:

ummiross said...

best,best, santai di hari minggu, ok ke Khurafat? takut pulak nak tengok

nur said...

sini ada hantu ada tak?..hehe..
yang dua dua tu dah tengok!
ALL IN ONE

Liza @ Adzriel AB said...

ummiross : ala..biasa2 je

Liza @ Adzriel AB said...

nur : kemarin tak sempat nengok...

Muhammad Izuan said...

sy bengang betoi dgn filem aku masih dara
aku masih dara