iklan

Followers

Pages

Wednesday, 23 March 2011

Father and son

Sebelum buat posting, jenguk blog wajib di terjah hari-hari yakni blog Ben Ashaari. Kuat betul magnet dia ni. Bukan terpikat orangnya, cuma blog dan isinya saja. Pendiriannya yang buat aku tabik kat dia. Menjadi blogger yang glamour memang banyak cabaran. Hati memang kena tabah dan tidak mudah melatah dengan tohmahan.

Lepas ni kena lambai-lambai pulak blog Eqbal dan peluk cium blog ummiross dan hanis azla.Hanis MY senyap je... tak berkesempatan lagi nak berinternet agaknya. Tak pe..lepaskanlah rindu dengan sanak saudara dan teman-teman sementara dah balik Malaysia ni. Tentu rancak bercerita tentang tsunami.

Tak lupa Puan Kutu yang berkali-kali juga melawat aku di sini. Aku nak buat bloglist khaslah untuk mereka yang hari-hari datang blog aku. Kadang-kadang tak terbalas nak menjenguk kembali... perasan otai pulak ke? Bukanlah... ada kerja lain yang nak dibuat juga. Jangan asyik mengadap blog je sampai anak kelaparan dan rumah tak terurus. Jangan salahkan suami kalau dia cari lain atau kalau anak-anak merungut.

Untuk teman-teman, lagu dari penyanyi lama, Rod Stewart. Memang suka dengar lagu-lagu dia tapi lagu ni memang first time aku dengar ; Father and son. Liriknya menarik perhatian aku.

4 comments:

my name is Yana said...

blog yana akak tk sudi jengah ke?nampaknya kena usaha kuat lg nih...

LilyGrynn said...

Seronoknya kalau dapat blogwalking selalu. Dek kerana tsunami kat Jepun, dapatlah juga I free time 'berjalan-jalan makan angin'kat office ni. Suka betullah blog you asyik tukar theme aje. Buat sendiri ek? Senang ke? Kita nak tukar dari zaman tok kaduk sampai la ni tak berjaya2 jugak! Sedih!

Muhammad Burn said...

betul tu. sy pun kdg2 rasa bslh tak dapat balas jejak sbb sibuk.

A.s.t.i.n.a said...

puan kutu?
kenapa begitu?
adakah ia bagai ratu?
sayan nak ke situ!