iklan

Followers

Pages

Saturday, 19 March 2011

Anak-anak itu comel, sayangilah mereka!

Arif dengan cousinnya Zahra semasa di rumah kakak aku semalam. Zahra ni agak peramah. Mula-mula jumpa Arif pun dia nak salam dengan Arif. Anak teruna aku ni pulak yang penakut. Asal Zahra datang dekat je dia mula nak menangis. Selepas sejam lebih, inilah hasilnya. Dah boleh berkawan.. Ada macam kembar tak? Zahra lahir 10 Mac 2009, manakala Arif pada 28 May 2009. Sebayalah ni... ada sorang lagi yang belum datang, si chubby Aleesya.




Seronok bila dengar Arif panggil 'Ya' (Zahra). Makan tengahari pun tak nak aku suap. Mak longnya yang suapkan bersama-sama dengan Zahra. Mak longnya tu ibu Zahra, kakak ipar aku. Suka hati kaulah Arif, sapa-sapa suap pun ok je asal kenyang. Bila dah ramai macam ni memang sharing is caring le... seronok!

6 comments:

zati embong said...

alala,dia nak manja2 dengan org lain plak 2 O.o

azi nur said...

ala tomei2....

ummiross said...

Alahai comei2nya, hi Ariff,hi Zahra..both of you are so cute..

lady dayana. said...

alololooo comei nyaaa ! hehe klu dia salam kite mesti kite gigit2 tgn dia. hehe :P

Adzriel AB said...

zati embong : ajenya gitu. nak manja dgn maklongnya.

azi nur : dah ada ke?

ummiross : teringat masa anak2 ummiross masih baby dulukan..

lady dayana : lariiii...

Fyqa said...

hehe. comey sgt zahra & arif.