iklan

Followers

Pages

Thursday, 3 March 2011

Ketagih join Contest atau Give Away?

Dunia Aku Ibu Muda menjemput aku menyertai contest.
Terima kasih atas penghargaan Wani...
Kak Liza menyambutnya dengan gembira!!

Tajuknya pun unik, jaga-jaga ketagih nanti! :

Ketagih join Contest atau GiveAway?
(http://deejaywani.blogspot.com/2011/02/ketagih-join-contest-atau-giveaway.html)

Kalau menang boleh le dapat hadiah wang tunai, terus masuk bank! Nakkkkk!

Syarat-syaratnya tak pandai nak terangkan. Klik le tajuk tu!

Tarikh tutup sampai 23 March 2011 je tau!

8 comments:

sw33tdarling said...

kalau tak menang pun tak rugi apa pun kan...

Adzriel AB said...

sw33tdarling ; seronok2 aje..he..he..

Aku Ibu Muda said...

kak liza..ni contest wani sendiri...

yg tag akak tu dekat entry ohh sandra azwan! hehe....

btw, untuk contest wani ni...sebulan tau jangkamasa dia..so tak kira lah brapa kali nak link kan ke blog wani. janji, makin banyak dapat refer ke blog wani, makin tinggi lah potensi nak menang :)

nelly said...

Dulu rajin join ..hahaha

Dda Ly said...

gudluck kamuu..:)

meh ke rumah,
~happy birthday damia~
keep in touch ye..♥♥♥

hasrul hassan said...

Salam ..
waaa cam best je nih .. hehehe...

http://hasrulhassan.blogspot.com

Anati Soki said...

join jgn tak join !!!

eqbalzack said...

Alhamdulillah kak, dah sihat...
saya nak bantu kawan dengan kakak. bisness kecik2 je. so saya bantu diorg utk expose bisness dulu...
kalau nak rasa cokelats tu masuk la kak..hehe