iklan

Followers

Pages

Wednesday 2 March 2011

Saya nak join bloglist Nelly The Strange

Banner ni aku jumpa dari si manis Nelly semasa lawatan balas aku ke blognya. TQ Nelly coz sudi jenguk blog yang tidak seberapa ni. Ternampak pulak contest ni, simple je! So boleh le nak men'join'kan diri ini.

Kalau tahu syarat-syaratnya klik le tajuk ni :

Bloglist Nelly The Strange

Aku berminat nak turut serta dalam blogslist si manis Nelly sebagai usaha menambahkan lagi teman-teman blogger aku. Maka akan bertambah jugalah ilmu dan pengetahuan aku dalam pelbagai perkara bila aku dapat jenguk-jenguk kembali blog teman-teman baru nanti. Teman-teman lama pun dapat juga melihat kedatangan mereka ke blog aku ni dan tali silaturrahim itu bakal berkembang lagi.

Nelly letak je dalam kategori Sempoi pun ok aje.. Otai tu jauh sekali dan tidaklah Cool mana pun. TQ Nelly bagi peluang perkenalkan contest ni.. So akak taglah 3 orang yang canggih ni!

ALL IN ONE
...when he said he love me...
Bingka

2 comments:

-Sara- said...

tq kak sbb tag sara lgi :)

nnt free sara buat ye..

Lan Bingka said...

mana de canggih pun..;)