iklan

Followers

Pages

Monday, 7 March 2011

Pertahankan hak anda!

Terpanggil pulak aku nak ajak korang baca pengalaman adik aku pasal keluarkan duit kat ATM ni. Serius gak masalahnya ni coz aku memang tak pernah kena lagi. Tapi perlu juga kita ambil pengajaran bagaimana nak menanganinya jika berlaku kat kita. Mesti baca sebab kalau berlaku ia melibatkan duit kita, hak kita!

Ha..ha.. ganas gak adik aku ni! Aku? Lebih kurang kot.... turun dari mak!

Baca sini : Duit rosak!

Ini pulak kes tak puas hati teman blogger aku : Perkara Menjengkelkan Bila Di ATM Kiosk

Aku pun selalu terkena!

10 comments:

Fyqa said...

wahh.

thanks 4 share kak
;)

sw33tdarling said...

sangat tricky laa bank tuu... mmg patut kena tegas kalau tak, mana nak campak duit RM50 tu...? bukan singgit tu.. anywaym singgit pun duit!

Adzriel AB said...

Fyqa : sama2 dik

Adzriel AB said...

sw33tdarling : memang menindas namanya..

Latifah said...

waahhhh teruknya sampai macam tu sekali.
btw, terima kasih akak atas peringatan.
=)

Adzriel AB said...

Latifah : peringatan utk akak juga ni..

Hanis Azla said...

aduhai.. klu kita kena gitu pun kita tension kan kak.. kdg tu mmg kena keras sikit utk dptkan hak kita semula.. klu tak asyik kena bolayan aje..

Adzriel AB said...

Hanis Azla : then kena war2kan banyak2 supaya depa tak buli yg mana tak pandai ni.

antudegil said...

itu sangat menjengkelkan. nak je pelempang bank yang berperangai biawak cam ni. kalau bab hutang laaaaaju je nak tekan2 ye suruh kita bayar? kalau suruh ganti balik, liaaaat je nak bayar. hamjad sungguh

Adzriel AB said...

antudegil : setuju...lambat bayor terus kena interest ye!