iklan

Followers

Pages

Sunday 13 March 2011

Terharunya aku... TQ dik!


Nama blog aku dalam bloglist 'Santai Di Paris'! Terkejut aku! Memang terkejut! Entah dah berapa lama aku berada dalam senarai tu. Kalau sehari pun benar-benar buat aku terharu. Yang sadisnya aku baru perasan di petang ahad setelah aku buat posting sebelum ni. Lepas tu aku terus klik blog ni di bloglist 'Blog Sifu' aku.

Aku terharu sangat sebab sebaris dengan nama-nama yang lain antaranya adalah blog-blog favourite aku dan yang selalu aku kunjungi seperti borak kosong, Sunah Suka Sakura dot com, ALL IN ONE, Scarlett's Petals, Home Sweet Home. Begitu juga Wani yang berjiwa kental ni Dunia Aku Ibu Muda. Tak lupa Hana's Family yang baru aku follow semalam melalui blog Hana Sakura gara-gara risau dengan adik-adik blogger di Jepun.

Terima kasih pada teman-teman blogger yang lain yang turut meletakkan blog aku dalam bloglist kalian. Aku sangat-sangat menghargainya. Lagu utk kalian!

6 comments:

Ben Ashaari said...

salam .. kalau nak tau sapa lagi yang letak dalam bloglist , check kat NUFFNANG ... REFERRAL ..

Liza @ Adzriel AB said...

BEN ASHAARI : Boleh jadi doktor gak ye ben. hilang pening akak hari ni. TQ..i'll check!

ummiross said...

waa ummi pun turut terharu...alhamdulillah ramai yang sayang tu.

Jey said...

wahh..bagusnya..hehe.

eh ncik ben pun mai komen blog akak..wohoo..jeles seyhh

Liza @ Adzriel AB said...

ummiross : sayang ummiross juga yg tak jemu2 menjenguk saya setiap hari dan berkali-kali pulak tu!

Liza @ Adzriel AB said...

Hafzan Sarah : aura dia kuat! rasa semangat sikit hari ni. hafzan lagi muda..lagilah kreatif & byk masa! akak sentiasa menyokong hafzan.