iklan

Followers

Pages

Thursday 3 February 2011

My favorite Blog


Aku rasa kalian semua tentu ada beberapa blog yg sentiasa diterjah & menjadi favorite untuk dibaca secara bersantai mahupun sebagai rujukan. Let's join tag "My Favorite Blog" ini sebagai perhargaan kita buat teman2 blogger yg bersusah payah menyediakan & berkongsi entry2 terbaik untuk kita semua baca.

1. Copy gambar atas ni di entry. Letak kat atas sekali.
2. Nyatakan dari mana dapat tag ni.
3. Listkan 5 blog yg menjadi favorite serta sebabnya.
3. Tagkan ke 5 blog tu jika kamu mahu - tiada paksaan.
4. Letak link entry kamu di blog insan yg tag kamu tadi.

Moga ianya dapat mengeratkan tali silaturrahim sesama insan blogger.

5 Blog Favorite aku :

1. Hanis Azla @ Blog
Aku suka gaya bahasanya yg tegas namun berhemah. Setiap info & teladan yg ingin dikongsikan dapat aku fahami dgn jelas.

2. ! kurasakan something...
Aku suka pandangan mata tuan punya diheadernya yg kelihatan misteri. Entrynya bersahaja tetapi matang, padat & bermakna.

3. ! Blog Daus
Kelihatan sangat sempoi tapi banyaknya maklumat tentang nak glamourkan blog di sini. Sangat proaktif up-grade dirinya dengan tak jemu2 terus menghargai teman2 bloggernya.

4. Salam Borneo
Walau pun hanya berkomunikasi di komen & shoutmix, tapi aku dapat rasakan keserasian ummirose sebagai seorang teman yg sangat caring. Blog niaganya disulami kisah2 menarik utk kita lebih mengenalinya.

5. Dapur tanpa sempadan
Setiap kali aku jenguk blog ni, aku mesti teringatkan mak & arwah ayah aku. Ada masakan yg memang favorite arwah ayah aku. Cara memasak pun agak simple macam mak aku tapi buat aku terliur je.

Kalau ikutkan banyak lagi blog aku hari2 je aku jenguk sebab suka nak baca. Eh! Termasuk le blog Mr. Ben 10 tu. Tapi tak berani le aku nak tag dia!

Apa pun, semua blog yg aku follow memanglah sebab aku suka isi entrynya.

12 comments:

Mat Gebu said...

Salam..ok saya buat nanti..terima kasih..

Muhammad said...

hai akak..

baru lepas tukar template ni..
Mamat nak share dengan akak..
Apa kata akak tukar template blog akak sekali..
sebab blog akak ada 3 sitebar,kira dan kanan..

Side bar sebelah kira sangat tidak baik untuk SEO..
Tetapi sebelah kanan mesra dengan seo..
Akak try2 laa cari dekat google..mana tahu ada template baru yang akan berkenan..he3

ummiross said...

Thank u Adzriel,I really appreciate it, luv u, blog Adzriel pun I suka, rajin update and ceritanya santai dan dekat di hati.

Tag tu ummi hutang dulu ye...holiday mood

Liza @ Adzriel AB said...

mat gebu : TQ..appreciate sgt2.

matika : kak liza dah jenguk..sgt friendly. to be consider coz baru je asyik tukar je.

ummiross : tak pe..bila2 free le. jgn lupa link semula kat sini. boleh saya jengah blog favourite ummiross tu nanti.

yanamib said...

oh nice segmen ni..nk blaja msk mmg pi je blog mat gebu..mcm² resipi ada..hihi~ =)

Liza @ Adzriel AB said...

Yana pun favorite akak juga tau. he..he.. ngelat sikit taip 5 je.

shaizhar said...

ada hadiah ke kalau joint nie? mana tau kot ada pinggan mangkuk piring teko yg che mat gebu nak sponser ke? he he he..

Liza @ Adzriel AB said...

ha..ha.. tak adalah. kalau mat gebu nak sponsor tu Alhamdulillah. saja nak tambah2 ilmu di blog2 yg menjadi pilihan ramai sambil menambah teman2 blogger mcm shaizhar juga. kalau nak ambil tag ni pun boleh je. open utk semua. kalau baik kita sebar2kan.

eqbalzack said...

salam...
terima kasih byk2...
terharu saya ada blogger yg suka blog saya yg simple tu...hehe
selamat bercuti panjang bersama keluarga tersayang...

~eqbal~

Liza @ Adzriel AB said...

eqbalzack : simple tapi isinya jelas & rasional. Ada ketegasan dlm penyampaian tetapi penuh berhemah.

Hanis Azla said...

terima kasih yer kak.. terharu juga ni masuk dalam senarai blog favourite akak.. Nanti saya buat tag ni yer.. Wah banyak entry baru yg terlepas.. rajinnya akak update.. saya plk sepanjang cuti ni tak tgk2 pun blog.. ambil mood lepak2 depan tv dgn anak2 aje kerjanya.. he..he..

Liza @ Adzriel AB said...

hanis : mesti la... hari2 akak jenguk blog hansis. dah minat menulis... ada je lah ideanya.