iklan

Followers

Pages

Thursday, 30 June 2011

Hebatnya air


Air sejuk bersih yg tidak d masak adalah air yg lebih baik dan lebih hebat d gunakan untuk d jadikan amalan dalam menjaga kesihatan kerana ia mempunyai kandungan oksigen (udara) yg tinggi.

Apabila anda terperanjat, lupa, bertindak melulu secara tiba2 atau terganggu perasaan, minumlah air. Garam kristal dan air adalah unsur kejadian yg sama atau air dalam Rahsia Nafas. Nafas itu adalah dlm rahsia oksigen dan pengaliran setiap darah pd tubuh kita memerlukan oksigen yg cukup dan sempurna(inilah rahsia air d dalam nafas tubuh).

Oleh itu paru2 adalah organ yg amat sensitif dalam menghadapi serangan bukan sahaja kpd alahan dan jangkitan, malah kpd rasa marah, gelisah,buru2,benci,dendam,khianat dan byk lagi, malah paru2 juga menyimpan rahsia NAFAS AIR. Nitrogen, oksigen, dan hidrogen adalah rahsia air yg akan bertukar bentuk secara ghaib d dalam tubuh sekali gus sudah tentulah tidak ternilai harganya.

Oleh : DrJaffry Hassan (facebook)

2 comments:

Eyrique Ettiqazz said...

mmg sangat2 hebat..tp pg2 mcm ni teringat dinginnya air kat sungai...menggeletar & menggigil satu badan..

diana said...

tapi bila pagi2 nak mandi rasa nyucuk2 air tu kat badan ni..
hahahhah...
tapi orang sekarang dah ada air panad..kan kak??
sebab tu ramai yang tak sihat agaknye..
heheh