iklan

Followers

Pages

Tuesday, 28 June 2011

Suka dan merelakan! Ishh...ishh!


Aku & Asyikin.. he..he..

Bila tak tahu kenalah bertanya, jangan pulak buat-buat pandai pulak. Tapi masalahnya bila orang yang ditanya boleh jawap main-main pulak. Memanglah geram!

Asyikin : Mama! Apa makna sukarela tu?
Mama : Suka dan rela la...
Asyikin : Mama ni! Eeee... orang tanya betul-betul ni!

Ha..ha.. geram sungguh Asyikin dengan aku. Apa nak buat! Aku tengah tak ada moodlah masa tu! Jangan marah ye Ikin! Jom mama belanja makan kat Secret Recipe baru kat SINI. 3 minit dah sampai dari rumah.

Aishah ketawa aje bila aku ceritakan pasal ni kat dia "Mama ni gila-gila betul!". Release tension tu!

Soalan anak Hanis Azla lagi best kat SINI.

4 comments:

Cik Puan Zura said...

hehehe...best leh gurau ngan anak2 kan kak...

Daddy Ziyyad said...

boleh lah selalu lepak SR..

diana said...

heheh...
sesekali mama buat lawak la aisyah..

Ummiross said...

seronoknya mak dengan anak, nanti ummi ikut sekali pegi secret recipe ye...