iklan

Followers

Pages

Monday 27 June 2011

Orang kita ni suka gossip ye!

Orang kita memang suka bergossip lebih-lebih lagi bila melibatkan kisah artis-artis terkenal. Baru saja aku letak entry INI tadi, agak mendadak naik 'unique visitor' di blog aku. Visitor blog aku bukan ramai mana pun.

Patutlah website kisah-kisah artis selalu saja hangat dan trafik tinggi.

Biasanya blog aku ni sehari baru dapat boleh mencecah 100 visitor. Tapi hari ini baru pukul 3.38 petang dah mencapai angka tersebut. Entry itu aku published pukul 3.08 petang. Lupa nak ambil data sebelum published entry tu.

Seingat aku inilah online terbanyak yang aku pernah dapat rasanya. 26 visitor serentak!


Data Nuffnang menunjukkan unique visitor hari ini mencecah angka 242 sehingga pukul 6.00 petang tadi. Dua graf terakhir tu nampak sangat kesan daripada entry gossip INI. Tajuk tak kalah, empunya diri tersengih je lah!

Insyallah, kisah benarnya aku cuba buat esok. He..he.. jangan marah ye!

4 comments:

rohaadam said...

biasalah tu sis,cite public figure semua org nak tahukan,tgk jer blog2 yg top ten tu,the main topic depa sure pasal artis life kan :-)

Puan Kutu said...

baguslah kak..sbb gosip ranking naik.visitor kemain byk.haha..

Unknown said...

cerita artis kan mkanann orng malaysia..
hehehe

Ibu Muda 30series said...

kalo rajin bergosip mmg tggi la UV nya kak liza :)