iklan

Followers

Pages

Monday, 6 June 2011

Demam Nora Elena & Seth Tan



Sana-sini cerita tentang kisah Nora Elena. Memuja sungguh watak si suaminya yang romantik gila iaitu Seth Tan. Entahlah! Aku rasa semacam je bila menyebut nama lelaki itu. Sungguh pelik rasanya bila menyebut namanya. Cuba korang sebut nama Seth Tan tu banyak kali... cuba laa.. Pelik tak? Tak ada nama lain ke depa nak bagi ye?

Berangan ajelah agaknya kalau punya suami sesempurna dia. Sempurna ke? Sempurna pada rupa, harta dan baik hati barangkali. Harap-harap dari segi agama pun sempurna. Tidaklah yang perempuannya leka akan terus leka kerana suaminya percaya dan ikut aje kehendaknya.

Layan aje sifat yang baik hati dan romantik pada Seth Tan. Tak ada yang nak jadi macam Nora Elena ke? Bahagianya jadi Nora Elena kan! Bersyukurkah dia?

Samalah kita Diana! Akak pun belum teruja lagi nak tengok drama ni walau pun kecoh pasal drama ini di facebook dan blog. Ada juga tengok sikit di Youtube. Suka cerita ganas macam JUVANA.. he..he.. Tak tahulah kalau lain kali teringin juga nak tengok Nora Elena.

p/s : sekali-sekala seronok melayan perasaan yang romantis ini... ha..ha..

6 comments:

nyanyisunyi said...

akak layan gak cite ni..tp bila masuk waktu maghrib kenalah tutup..kang apa lak kata anak2 bujang akak tu...tapi apa2 pun akak memnag suka sgt tguk lakonan aaron..

Eyrique Ettiqazz said...

seth tan tu nama cina...seth tan tu mcm ali setan ar,kira transformasi drpd jht ke baik...tu sbb seth tan tu ade kaitan dgn se**n.

agak2 EE jela...*ish2 pandai je buat cerita senirik*

Liza @ Adzriel AB said...

nyanyisunyi : itulah kan.. apasal lah depa wat citer best time maghrib ye.

EE : ha..ha.. EE memang pandai.

Sal Saari said...

betul tu kak liza...best arr citer tu..

jom join 'contest baby bajet comel'

zati embong said...

haha.psiko je kak.jat pn buat la sebut2 seth tan bnyak2 kali smpai tetibe terasa pelik je nama 2.huhu

diana said...

betul kak..
saya baru layan juvana minggu lepas..
rasa seronok pulak tengok..
saya ni tak suka tengok orang berjiwang..
malu sendiri..
walaupun saya jiwang orang nya..
hahahah