iklan

Followers

Pages

Wednesday, 22 June 2011

573 yang aku nantikan



Inilah angka yang aku nanti-nantikan, 573. Angka yang menjadi kesukaan aku sejak zaman sekolah lagi hingga kini. Ada banyak makna di sebalik angka ini. Salah satu daripadanya adik beradik aku seramai 5 orang dan tahun lahir aku pada 73. Makna yang lain tu biarlah aku simpan sendiri.

faisal apardi melengkapkan angka 573 yang aku tunggu sejak semalam lama terhenti di angka 571. Terima kasih sangat pada semua yang follow blog aku dengan rela hati.

Feb~Nov 2010 (Tempoh 10 bulan) - 19 Follower
Feb~Jun 2011 (Tempoh 05 bulan) - 573 Follower (bertambah 505)

Sudah melepasi angka 500 dan pertambahan yang agak ketara dari segi peratusannya. Agak-agak aje, malas nak kira. Jauh lagi dari angka 1000.

Aku seronok berkongsi kisah suka dan duka, beramah-mesra dan saling menegur dengan berhemah di blog ini. Aku terharu dan hargai bila ada yang sudi meletakkan link blog ini di blog listnya tanpa di pinta atau suka sama suka, yang sering datang memberi komen atau pun 'silent reader' dan follow dengan kerelaan sendiri.

Moga isi blog aku dapat dimanafaat bersama. Mana yang dirasakan tak berkenan, jangan diikut. Ambillah yang baik sebagai ingatan dan ikutan. Adakalanya terleka dan terlupa.

Terima kasih kerana sudi menjadi teman aku di blog ini.

9 comments:

Bapak said...

besar lonjakannya tu dlm tahun ni...

nurul nadia nasir said...

wahh congrates yerr :)

Eyrique Ettiqazz said...

wow cepatnya mendadak dangdut...dulu kita x jauh beza...ini mesti penangan digi wow awards..(is it true,i guess only)..hahahahhaha...and also ur kerja keras bg org tau kewujudan blog comel ni...

Papa Mifz said...

setiap org mesti ada nombor kegemaran masing2 kan...

ghab van hal said...

wah, 505 dalam mase 5 bulan? menarik tuh..

MumMe said...

tahniah kak liza...

faisal apardi said...

thank dtg jenguk..so sy follow dan letak link dlm blog sy nnti leh dtg sini lagi...thank 4 ur support

NaeBlog said...

Tahniah!!! Saya baru nak bertatih ni... nak kejar...

diana said...

sikit hari lagi dapat la seribu tu..:)