iklan

Followers

Pages

Thursday, 16 June 2011

Mati itu pasti



Kawan aku ni join khemah ibadah dan ada pula segmen mengkapankan mayat. Memang sungguh menyayat hati dan menimbulkan keinsafan pada mereka yang turut serta dalam segmen tu.

Alkisahnya kawan aku ni memang benar-benar menghayati apa yang perlu dilakukan untuk menjayakan segmen untuk mengingati kematian ini. Teman-teman disekeliling benar-benar menangisi 'pemergian'nya selaku pelakon sebagai mayat yang dikafankan dalam segmen tersebut.

Baca di SINI kisahnya.

3 comments:

diana said...

orang yang join kem2 ibadah ni biasanya orang baik2 je kak liza..
yang tak reti nak baik tu tak de pun nak ingat2 mati ni..
kan bagus kalau umur 30 semua orang wajib ada sijil kem ibadah..
heheheh

Sal Saari said...

laaa..kebetulan pulakkk tajuknya sama

jeBateja said...

Den dulu...jadi mayat...den tido...puas pulak bebudak den kojut....ahakz.....tak insaf langsung....ahakz