iklan

Followers

Pages

Monday, 6 June 2011

Tak ada lain yang dia fikirkan!



Apakah terlintas di fikiran korang bila tengok gambar ni?
Kalau aku... comel je arnab ni!

Ini pulak jawapan spontan daripada anak aku yang chubby ni!

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
Terkejut juga aku dengan jawapan dia ni...

Amirul,13 : Ni boleh panggang sate arnab ni!

Aduhai Amirul! Tak ada lain, asyik ingat nak makan aje!

5 comments:

Cik Puan Zura said...

hahaha...klakar amirul...

nyanyisunyi said...

hahahahaha...jawapan sesuai dgn tubuh badannya yg gebu..

jeBateja said...

ahakz....ok le tu...mempelbagaikan menu masakan ibunya....ahakz

Papa Mifz said...

sungguh menyelerakan gaya si amirul..hehe

diana said...

masa pandang gambar ni saya terbayangkan agar2..
hehehe..
ingt makan je kita ni..kan amirul??
heheheh