iklan

Followers

Pages

Thursday, 16 June 2011

Rezeki sampingan dari BE Cik Nuffnang

Alhamdulillah, Isteri Encek Bard dapat BE dari Cik Nuff buat kali pertama. Jom pakat-pakat kita masuk blog dia. Tumpang gembira bila kawan-kawan bertambah rezekinya.

Bilalah pulak aku nak dapat ye? Diana kata hantar tiket banyak-banyak pada Cik Nuff. Dah hantar... belum rezeki lagi.

Jenguk entry INI bagaimana cara Diana hantar tiket. Apa ayat-ayat hikmat yang dia taipkan untuk Cik Nuff. Eh! Tahniah Diana sebab dah berdotcom sekarang! Romantik gitu bila hubbynya yang hadiahkan domain tu..

Insyaallah, kalau ada rezeki tu tak ke manakan. Bukan dari Cik Nuff aje. Banyak cara lain lagi. Rezeki aku bertambah kawan-kawan kat sini. Rezeki juga tu. Cik Nuff tak bagi BE pun, tetaplah juga aku berblog juga selagi terdaya.

5 comments:

liyana said...

alhamdulillah.. bkn sng nk dpt BE :)

diana said...

semangat gitu!!
dapat be ke tak,belakng cerita..kan??
yang penting "saya sayang blog saya."
heheh

solomolo said...

hari ni dapat BE baru lagi...
ALhamdulillah...

Hanis Azla said...

samalah kak.. rezeki dari nuff tak mari lagi.. tp ttp bersyukur dgn rezeki lain yang kita dapat.. Alhamdulillah..

Muhammad Burn said...

sy smpai skrg tak fhm be tu apa. tp duit nuff lg singgit nk ckup rm50.