iklan

Followers

Pages

Friday, 29 July 2011

Aksi menawan hati Malaysia vs Singapura (video)

Malas nak kecoh-kecoh malam tadi, belum habis game separuh masa pertama, hubby aku dah naik ke tingkat atas. Bengang agaknya tengok bola tak masuk gol walau pun ada banyak peluang. Apa nak buat belum rezeki bola tu nak cecah gol.

Sempat juga aku menjeling ke TV tu. Seronok tengok kesungguhan Safee Sali yang bingkas bangun selepas terjatuh. Matanya tak lari dari mencari ke mana bola pergi.

Jadi aku tak setuju dengan ayat pertama dalam Harian Metro NI :
"KEHADIRAN kira-kira 90,000 penyokong gagal membangkitkan semangat Harimau Malaya untuk memadamkan kelebihan dua gol Singapura pada aksi timbal balik di Stadium Nasional Bukit Jalil semalam."

Bukan tak bersemangat, rezeki nak menang yang tak ada!

Aku paling suka aksi Apek masa ni! Hebat dia tepis bola! Bukan senang tu, kena berusaha..

Apek selamatkan bola lagi... tension Qiu Li

Qiu Li tension lagi!! Apek kaut bola rapat-rapat tu!

Qiu Li jugak yang bengang habis dengan Apek!

Peluang tak Safee Sali tak lepaskan! Agaknya masa nilah jiran aku jerit "Gol!" bagai nak rak! He..he.. boleh dengar sampai ke rumah aku tu!

Tapi ada juga aksi 18sx di saat 0.09 dalam youtube di bawah ni selepas gol pertama Singapura!
Korang boleh gak tengok lagi jelas kat entry Yana MIB :
Tak senonoh betul perangai!

Apa pun jangan stress-stress, enjoy youtube Phua Chu Kang dan Harith Iskandar pasal Malaysia dan Singapura. Senyummm!!
Jom pergi Oriental Spa kat SINI

Ni lagiii.... gurau-gurau je..

5 comments:

mas saari said...

samalah ngan husband Mas akak...habis separuh masa pertama dia dah blah! malas dah tengok katanya..huhuhuhu

Apek ngan Safee memang best semalam..merekalah yg terbaik!

dyea irdina said...

tp mmg geram tgk bola mlm td...penjaga gol sorng je yg main yg lain baik duk kat tepi padang je la

Daddy Ziyyad said...

Apek memang terbaik lahh!!

World Class saves...

ummiross said...

Apek memang class gitu!

Ct Aja said...

saya sokong,Apek mmg terbaik!!!!