iklan

Followers

Pages

Thursday, 21 July 2011

Novel pertamanya Takdir Fitrah Terindah

Tahniah buat blogger Hanis Azla atas penerbitan novelnya yang pertama. Akhirnya impian beliau menjadi kenyataan.

Bukan senang juga nak buat novel ni kan. Memerlukan minat yang mendalam dan tekun dalam menghasilkannya.

Baru semalam diterbit, 20 Julai 2011 oleh Karangkraf.

Sinopsis yang sangat menarik di SINI..
Baca! Jangan tak baca!

8 comments:

EE said...

syukur akhirnya bakat hanis yg juga seorang blogger dikembangkan jadi penulis novel...jadi retiss skrg ni yer hanis?autograpp plzzzzzzzzzz...hahaha..

Eye_nee said...

Suprising!!!..she's an author????...sinopsis yg bagus...

A.s.t.i.n.a said...

wahh kak Niss...

A.s.t.i.n.a said...

happynyeee dah jd noveliss...


hmmm saya mau juge lah..

Hanis Azla said...

terima kasih kak.. terharunya dgn entry ni.. Terima kasih untuk semua sokongan akak pada saya selama ini..

Ummiross said...

tumpang seronok untuk Hanis, moga terus berjaya mengembangkan bakat...

diana said...

la..novel dia ke??
tak ucap tahniah pun kat dia semalam..
heheh/..satgi la..

-Sara- said...

xsangka betol kak hanis tu rupenye novelis kan :)