iklan

Followers

Pages

Saturday, 9 July 2011

Lambang tak hormat orang lain!


Gambar ni aku dapat di facebook Berita Harian

Melampau je rasanya bila kereta masuk di laluan motorsikal semata-mata nak mengelak jem. Bagi aku tiada rasa hormat pada penunggang motorsikal. Melambangkan sifat sebenar yang mementingkan diri sendiri.

Ini jalan dari arah Lapangan Terbang Subang ke Kuala Lumpur.

Hormat orang lain dan jangan pentingkan diri sendiri, itu juga yang kita nak orang lain lakukan pada kita.

8 comments:

Shafika Syuhada Rosli said...

bila rasa hormat mula hilang . sedih !!!

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

memang xde rase hormat langsung kan.. anti bile kita maki cakap kita kurang ajar lak

Niena Pengembara Ilahi said...

pentingkan diri sndiri

mas saari said...

memang kurang ajarlah pemandu kereta tu...pentingkan diri sendiri!

diana said...

WGX 1901...
anda pemandu yang
tidak layak dapat lesen..!
kereta mahal tapi tuan nya akal cetek..!

alongxp said...

mmg dasar kurang ajar ni...

Ali Kanchan aka Pirate said...

bongong botoi!

Aku Ibu Muda said...

ni dah tension sangat lah kan smpai masuk line motor pulak...adehhh