iklan

Followers

Pages

Wednesday, 13 July 2011

DiGi Wwwow Award 2011


Gambar Ujang dan Ben Ashaari ni curi kat facebook je!

Sedih juga bila mereka berdua yang aku sokong tak menang dalam DiGi Wwwow Award 2011. Dah bukan rezeki mereka, nak buat macam mana.

Mereka berdua yang aku undi tu hingga tercalon dalam top 6 ; Ben Ashaari dan Mak Dara dalam kategori masing-masing.

Mana tau rezeki belum sampai macam Hazama AF9 tu, yang terakhir AF pulak dia menang ye!

Senarai yang menang dan gambar-gambar menarik boleh korang tengok sini :


Tahniah pada mereka yang berjaya!!

9 comments:

kayzie said...

wooow..tahniah pd yg menang..yg tak menang tak bererti kalah,harap ad rezeki len kali lak..:)

Fyqa said...

thniah buat pmenang :)

Niena Pengembara Ilahi said...

erm.. tahniah buat mereka, kekalan tak semestinya kegagalan ^^

a'ah kak.. sakit lagi ni..
-.-'

Siti Hajar Masri said...

tahniah pd yg menang tp x kenal pun blogger yg menang tu..huhu~

Syazwan said...

anwar hadi?
sae tu?
tengok blog dia.
macam tak best je..
biasa je..

ADZA IRDAWATI aka MAK DARA said...

Kak Lizaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!! saya nak ucapkan ribuan terima kasih buat kak lizaaaaaaaaaa.. antara penyumbang terbesar dan undi terbanyak untuk saya adalah dari Kak Liza.. saya amat amat amat amat berterima kasih ka.. really appreciate it!!! walau saya tak menang tp saya amat bersyukur saya masih ersenaraikan hehehehe sayangggggggg kak lizaaaaa... muahhhhhhhhhh

kakchik@ella said...

ala .. KC pun undi Ben gak. tak menang ehhh?

Daddy Ziyyad said...

belum ada rezeki

Ujang9897 said...

pemenang semua tak layak..hahaha


hensem jugak ujang ni kan..=)