iklan

Followers

Pages

Wednesday, 13 July 2011

Besarnya laptop dia!


Bila tahap kebosanan dah tinggi, mulalah buat sesuatu yang pelik.

Gelihati aku tengok! Gambar ni aku curi dari facebook dia yang banyak membantu aku mengasah ilmu berinternet ni... ada dalam bloglist Motivasi aku ; mr.muhaimin.in

Dialah pemilik e-book bertajuk E-Toyol dalam banner iklan lip-lap aku kat atas tu.

Besar laptop ni warna coklat cair dengan keyboard hitam dan percuma sebiji mouse.

Kalau macam ni punya besar laptopnya, nak bawa pakai beg apa ye?

Orang sekarang ramai pakai yang saiz kecil-kecil je. Teringin juga tapi mata aku rasa macam terkebil-kebil je bila tengok monitornya yang comel bebenor.

1 comment:

CNK said...

laptop apa ni kak liza???


jom baca and komen sini:

http://pelangichanteque.blogspot.com/2011/07/moral-of-story.html

http://pelangichanteque.blogspot.com/2011/07/pernah-tak-kita-fikir.html

tq kak liza! :)