iklan

Followers

Pages

Thursday, 28 July 2011

Mengancam mata dan selera

Mengancam selera aku!

Gambar yang buat aku hilang kata-kata bila aku masuk blog dia ni. Menggoda betul! Kalau aku makan sorang-sorang pun boleh habis ni. Membayangkan sebesar ini dalam bekas dengan sebatang sudu di tangan. Aku pun makan sambil mengadap blog. Sungguh pelahap aje gayanya.

Aku pun baru tau nama dia Pavlova. Aku mana tau nama pelik-pelik ni, tau makan je! Wooo... boleh tempah pulak kalau nak!! Siapa mau boleh order kat SINI le..!

Hobi Irma, pemilik pavlova ni suka ambil gambar... tenang je tengok sawah padi ni. Pemandangan yang biasa aku tengok bila balik ke kampung hubby kat Parit 3, Semanggol.

Ada banyak lagi gambar-gambar cantik kat SINI. Sejuk mata!

6 comments:

Kathy Tuah said...

adeh! terliur dah ni..

Amie said...

assalamualaikum,
sampai sini ada yang mengancam mata dan menyejukkan mata! sedap dan cantik...

Anamarza said...

ingat akak yang buat tadi, hihi baru je nak minta resepi rupanya promo blog org lain ya

Aku Ibu Muda said...

kenal pavlova ni dari blog kak nani rustam :)

Ct Aja said...

sedapnya kak... saya da rase lapar..hi3

Muhaimin said...

Akak bulan puasa nanti tolonglah jangan letak gambar cenggini, belom puasa pun dah terliur saya dibuatnya! ;p.