iklan

Followers

Pages

Thursday, 28 July 2011

Besarnya batang sawi..



Ishh..ishhh... batang sawi semuanya?? Nasib baik mee goreng dia sedap. Cepat kayalah depa niaga kedai makan macam ni. Tak ada rupa sawi pun...

Aku dah komplen dengan waiter kat situ "Janganlah buat akak macam ni dik! Akak kan regular customer korang. Nanti akak komplen kat boss korang macam mana? Mana dia? Tak nampak pun?".

Tok sahlah berkira sangat kalau nak untung lebih pun. Takut esok lusa customer tak mau datang dah kalau dok buat perangai macam ni.

6 comments:

diana said...

heheheh..
saya gelak dekah2 tengok batang swi tu..
alahai..
jimat punye pasal tu..:p

Aku Ibu Muda said...

wani suka je kak liza..btg sawi tu besar2 pon sodap:)

Citarasa Rinduan said...

kak..
terima kasih ya berkongsi entry ini,
maklumlah.. ayu nie suka bila kawan2 syer entry ttg hal2 berkaitan dgn pengguna dan perniaga kedai makan

Ummiross said...

Liza, boleh tercekik tu..
Mana pegi daunnya, depa makan sendiri ke?

Anamarza said...

Ni boss yang suruh ke, tukang masak yg memandai letak batang sawi besor cam tu, mcm2

Ezad Skytech said...

kalau ada sawi tu ok la sikit..boleh la makan..ni cuma batang sawi je...mmg letak tepi je la..sbb tak makan sgt..hee~