iklan

Followers

Pages

Saturday, 9 July 2011

Kuala Lumpur yang bersih pagi ini


Inilah suasana Kuala Lumpur di pagi 9 Julai 2011. Memang bersih! Tak ada kedai pun yang dibuka. Jalan pun lengang sangat sebab banyak juga jalan yang ditutup.

Gambar ini aku ambil dari facebook kawan lama yang ke sana hari ini. Dia memang suka tinjau benda-benda macam ni. Hati-hati ye kawan, jaga keselamatan.

Antara komennya : "KL is locked down for the first time in Malaysia history...Bersih already wrote a history in Malaysia...."

Sekali-sekala KL ni sunyi sepi kira ok jugakan. Terhenti juga sekejap aktiviti-aktiviti yang tak sihat. Kalau terhenti terus lagi bagus. Mana-mana aktiviti yang sihat tu tetaplah kena teruskan juga.

11 comments:

niena shopping2u said...

betul2 bersih heheh... aman je jalan

Cik Eka said...

bersih gilaaa..hehehe

sensitif dengan nama bersih2 dan kuning kunang ni.hehe

Ms.Az said...

smlm tim keluar g sogo, dalam kul 8lebih, DBKL da banyak pastu kedai2 dah banyak tutup..huhu..

abu idris said...

arrayah.info - Demonstrasi Khilafah 2.0 berjaya bukan Bersih 2.0

Aku Ibu Muda said...

lumpuh kejap ekonomi KL...huhuu

ummiarissa said...

hmmm...elok juga kalau lenggang cam ni sekali sekala...taklah sibuk memanjanggg...

Kalamhati said...

Biar bersih sebersihnya...jgn kotorkan dgn aktiviti yg tidak sedap mata memandang..huhu

nik rosmawati said...

ni mmg betul2 bersih ni.hehe

SANDRA AZWAN said...

boleh buat filem!;-P

nyanyisunyi said...

akak suka bersih...:))

Mr Lonely said...

nice blog... have a view of my blog when free.. http://www.lonelyreload.com (A Growing Teenager Diary) .. do leave me some comment / guide if can.. if interested can follow my blog...