iklan

Followers

Pages

Friday, 29 July 2011

Jadual buka puasa Shah Rukh Khan

Gelihati aku tengok gambar yang Naruto (bukan nama sebenar) upload dalam facebook ni.

Bacalah komen dia "Sy dapat ni kat Masjid India...memandangkan sy berasal dari Bangla...tak brapa nk paham Bahasa Tamil...kalu nk guna agak2 la ek...".

Jeng-jengggg!! Ni dia jadual dia! Kat Masjid India kat KL tau! Bukan Masjid kat India! Tapi cuba perati, ada gak bahasa Melayunya. Klik la gambar ni nak bagi nampak jelas sikit. Pakai kanta pun boleh..

Ini khas untuk depa yang tak faham bahasa Melayulah gamaknya. Ramai India muslim kat area sana, Jalan Masjid India. Ishh...aku ni dok India atau dok Malaysia ni? Confuse le pulak dah!

Selamat menyambut Ramadhan semua. Boleh print dan tampal kat rumah ni sebagai panduan.. he..he.. jangan marah ekkk!

10 comments:

diana said...

apa benda dia tulis tu..
heheheh

dyea irdina said...

sesungguhnya islam itu universal....proud to be muslim...

Aku Ibu Muda said...

guna google translate :)

ADZA IRDAWATI aka MAK DARA said...

selamat berpuasa kak Lizaaaaa...

Nabila Huda said...

thanks sudi singgah.. kita kan 1 malaysia.. selamat berpuasa ya..

syaz@rozelt said...

haha..kelakar je..siket pon x faham..

p/s: selamat berpuasa!

ummiross said...

semua bangsa meraikan kedatangan Ramadhan, tumpang seronok!

Hanis Azla said...

Selamaat menyambut ramadhan utk akak sekeluarga.. klu masak lebih tu boleh panjang-panjangkan ke rumah saya.. he..he..

kisah cik paro said...

wah ade jugak ea..tapi bagusla...

Tokan said...

Islam itu indah...merentas segala-galanya....mereka menyumbang dan berdakwah menggunakaan pengetahuan masing2....kita?